Procedura,
zasady i często pojawiające się pytania
związane z uczestnictwem w zajęciach online dla studentów
Jak przekazywane będą informacje?
Informacje na temat zajęć, które będą prowadzone w wersji
online, będą Państwo otrzymywać poprzez:
1. Wiadomości na grupowy studencki adres e-mail z systemu
Uczelni.
2. Ogłoszenia na stronie www Uczelni: www.wsp-inow.pl oraz na platformie Wirtualnej Uczelni: www.edu.online.wsp-inow.pl
3. Ogłoszenia w planach zajęć udostępnionych na stronie www Uczelni.
4. Wiadomości e-mail bezpośrednio od Wykładowcy.
5. Bezpośrednio na platformie Microsoft Teams dla grup.
Procedura przeprowadzania zajęć online w Wyższej Szkole
Przedsiębiorczości im. Ks. K. Kujawskiego:
1.
Po uzyskaniu od Wykładowców informacji o planowanym przeprowadzeniu zajęć w
formule online, Student zobowiązany jest uczestniczyć w zajęciach.
2. W przypadku nieobecności Wykładowca może określić zakres materiału, który Student w trybie samokształcenia zobowiązany będzie uzupełnić.
3. Znajomość materiału przekazanego na zajęciach online obowiązuje Studentów na zasadach identycznych, jak materiału przekazanego na zajęciach realizowanych w formule tradycyjnej.
4. Studenci proszeni są o instalację programu Microsoft Teams oraz innych programów wymaganych przez Wykładowców.
5. W celu otrzymania danych dostępu do usługi Microsoft 365, w tym konta Microsoft Teams, prosimy o wysłanie prośby na adres e-mail: admin@wsp-inow.pl
UWAGA! Osoby, które wcześniej uzyskały dostęp do Pakietu Office nie muszą już tego robić.
W przypadku pytań lub problemów
technicznych związanych z Wirtualną Uczelnią zachęcamy do kontaktu z
Administratorem
adres e-mail: admin@wsp-inow.pl
FAQ Często zadawane pytania
1. Co jeśli moje zajęcia nie odbywają się
online?
Stale pracujemy nad udoskonalaniem organizacji zajęć online,
tak aby mogli Państwo bezproblemowo korzystać z rozwiązań e-learningowych.
W związku z tym, uprzejmie prosimy o oczekiwanie na kontakt w sprawie sposobu realizacji zajęć zarówno od Dziekanatu Uczelni, jak i od Wykładowców poszczególnych przedmiotów. Jeśli zajęcia odbywają się w formule online, informacja taka będzie przekazana przez Wykładowcę danego przedmiotu.
Brak adnotacji o zajęciach w trybie online, brak zamieszczonych materiałów dydaktycznych w Wirtualnej Uczelni oraz brak kontaktu ze strony Wykładowcy oznacza, że zajęcia nie odbędą się i będą odpracowane w innym terminie.
Problemy techniczne prosimy, aby kierować bezpośrednio do
Administratora Systemu: admin@wsp-inow.pl
2. Co jeśli moje zajęcia zostaną przerwane?
W trakcie realizowanych zajęć online, w
wyjątkowych przypadkach, może zdarzyć się, że z przyczyn technicznych, łączność
na zajęciach online zostanie przerwana (serwery oraz łączność online są
globalnie dość obciążone). Prosimy, aby w takim wypadku zaczekać na powrót
łączności i ponowny kontakt z Wykładowcą przez 30 minut, w zespole zajęciowym.
Jeśli w tym czasie powrót łączności nie nastąpi, to opcjonalnie możecie Państwo
ustalić z Wykładowcą alternatywny kanał komunikacji na wypadek sytuacji
wyjątkowych (np. sms do starosty/lidera grupy/łączność poprzez inny komunikator).
3. Czy Dziekanat Uczelni w okresie do
10 kwietnia jest dostępny?
Tak. Dziekanat Uczelni prowadzi bieżącą obsługę studentów
zdalnie poprzez kontakt mailowy i telefoniczny:
500 226 737
52 52 00 144
Wszelkie wnioski/podania prosimy, aby przesyłać drogą
elektroniczną w formie skanu lub zdjęcia na adres mailowy Uczelni wskazany
powyżej.
Źródło: Uniwersytet Łódzki