W obliczu zagrożenia koronawirusem, kadra wykładowców w WSP może wykorzystać do przeprowadzenia zajęć online aplikację Microsoft Teams dostępną pod adresem: https://teams.microsoft.com/
Aplikacja jest dostępna dla wszystkich Pracowników i Studentów WSP.
W celu uruchomienia dostępu do aplikacji prosimy, aby przesłać na adres e-mail: admin@wsp-inow.pl chęć otrzymania pakietu Office, podając w zgłoszeniu adres aktualnej poczty elektronicznej e-mail, imię i nazwisko oraz nazwę prowadzonego przedmiotu.
KONTAKT
W razie pytań związanych z prowadzeniem zajęć online poprzez Microsoft Teams,
zachęcamy do kontaktu pod adresem e-mail: admin@wsp-inow.pl
Sprawy związane z rezerwacją sali 118, celem nagrania zajęć, przełożeniem zajęć
lub zgłoszeniem zajęć, prosimy aby kierować na adres e-mail: dziekanat@wsp-inow.pl lub dziekan@wsp-inow.pl
W razie problemów technicznych, prosimy o kontakt pod adresem e-mail:
Procedura przeprowadzania zajęć online w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości
im. Księcia Kazimierza Kujawskiego
W trakcie zawieszenia zajęć dydaktycznych realizowanych w WSP Inowrocław wprowadza się możliwość prowadzenia zajęć online zgodnie z poniższą procedurą:
1. Wykładowca zakłada w aplikacji Microsoft Teams zespół o nazwie jego
przedmiotu.
2. Najpóźniej 2 dni przed zajęciami Wykładowca planuje spotkanie online dla
zespołu w terminie zgodnym z siatką zajęć. Prosimy o zwrócenie szczególnej
uwagi na zaproszenie Studentów jako uczestników spotkania (nie jako prowadzących)
– nie jest to wymóg, lecz ułatwi to Państwu prowadzenie zajęć.
3. Prosimy o prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem zajęć oraz w zakresie
godzinowym z nim zgodnym.
4. Po założeniu zespołu Wykładowca studiów dyplomowych przesyła mailową
informację o zaplanowaniu zajęć w formule online na adres e-mail: dziekanat@wsp-inow.pl
Informacja powinna zawierać: imię nazwisko wykładowcy, nazwę przedmiotu,
termin realizowanych zajęć.
5. Prowadzącym realizującym zajęcia online, rekomendujemy stosowanie dobrych
praktyk prowadzenia zajęć online, przedstawionych poniżej.
W przypadku pytań związanych z prowadzeniem zajęć online prosimy o kontakt
pod adresem e-mail admin@wsp-inow.pl
Baza pomysłów i dobrych praktyk prowadzenia zajęć online:
1. Przed rozpoczęciem właściwych zajęć warto skorzystać z instruktażu
dostępnego poniżej oraz wyjaśnić Studentom zasady współpracy w czasie zdalnej
realizacji części kursu na początku spotkania. Najlepiej zrobić to w sekcji:
ogłoszenia.
2. Zachęcamy do nagrywania zajęć online oraz do udostepnienia nagrań Studentom
po przeprowadzonych zajęciach poprzez włączenie nagrywania spotkania online w
samej aplikacji MS Teams.
3. Zachęcamy również do dzielenia się dobrymi praktykami i Państwa
spostrzeżeniami z prowadzenia zajęć online z Dziekanem Wydziału Nauk
Stosowanych: dziekan@wsp-inow.pl
4. Niniejsza procedura będzie stale uzupełniana, aby wesprzeć Państwa w
prowadzeniu zajęć.
Prosimy, aby pamiętać o poinformowaniu Studentów oraz Dziekanatu Uczelni o przeprowadzeniu planowanych zajęć online z
wykorzystaniem MS Teams.
Inne platformy
Czy wolno używać innych platform?
Rekomendujemy i wspieramy platformę Microsoft Teams.
Nie zabraniamy korzystać z innych platform, ale też tego nie rekomendujemy.
Wsparcie techniczne i metodyczne udzielane jest wyłącznie dla platformy MS Teams.